JORÅ!!

Då har man äntligen hittat vägen till en data. Har tillbringat hela dagen med sigge. Och så har man ofc träffat andra men varit med sigge hela dagen. Satt och elda mest och snacka om typ allt ! HUR SKÖNT SOM HELST!! verkligen en dag där man kan luta sej tillbaka och bara softa med en utav min absolut närmsta person :) även varit med Matte , Manda och ella. Så Alla mina närmsta satt vi elden och myste. <3 det enda jag kan skriva är <3. Sjukt mysigt och trevligt. Fast som sagt ja och sigge satt först och sncakade sen kom resten ditt. Kommer alltid älska er !! Sjukt trevliga och SKÖNA personer alla 4. Imorn så ska man åka in till stan och ligga på en brygga och sola. Kommer nog lite bilder på de ;) Hörs för nu ska jag sova :) Godnatt och sov blött :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0