Hej !

Idag har det häntmycket och kommer hända mer. Jag vakna och vi drog in till stan och skulle kolla moppe. MEN såklart så hade dom stängt JUST idag -.-' DRYYGT!! Så vi åkta runt lite. Sen till farmor och fika och städa ur hennes förråd mycket kul från när man var liten hitta man där. Sen drog vi hem och han knappt innanför dörren innan vi ksulle åka och fota oss med fotbollslaget. Så då cykla ja ditt fota mig och sen hem igen för att äta. ( cirka 4 km att cykla ) Men jag har min trogna kärring cykel :D . Sen så ska jag ha film kväll med Frida , Herta och Matte. Kommer bli skojs. Men sen drar kvällen vidare. Och jag ska ut på en fest. Jorå!! Kommer bli skönt att få i sig lite beer och cigg sen på kvällen. Så händer mycket idag så kommer antagligen inte blogga mer idag. Vi hörs och syns alla trogna läsare :*
( Bilden är gammal och har inget med detta och göra. Det är jag Min Bror Fredric och MIn kära Moster :* )

Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter som en chill dag, fin bild :)

2011-04-16 @ 23:16:07
URL: http://hertismandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0