Seegt!

Igår så efter grillningen så drog jag vidare med några till en fest vid en brasa i bällinge.  Och då börjar 1 liten polare alltså en bekant eller vad man ska säga. Så börjar han tjafsa med en annan polare. Så drar jag iväg och då slår dom på honom 4-1 SÅ JÄVLA FEGA !!! Så jag ringde honom och undra vafan han höll på med och då ringde han sina polare som skulle komma och slå mig. Så då ser man typ 20-30 pers kommer. Och vi var 4. Så vi drog hem till björklinge. Serriöst jävla fegisar !!. Aja idag så har jag softat och varit på dommar kurs. Så nu är jag en fotbolls dommare. Känns superb !! :) Puss på er så länge :* kommer nog med ett litet om min åsikt om big brother :P.

                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0