Då kör vi igen !

                           


Okey. Nu var det ett jävla tag sen man skrev på bloggen. funderar på att börja blogga igen. är det värt ? Men vi kör på ett tag och ser om det är några som följer den. skulle vara trist o sitta o skriva om ingen läser bloggen ;) . så vafan har hänt sen ja skrev senast ?. Jag går på fyrisskolan som ni säkert redan vet. går företagsekonomi linjen där. Men sen är det skola ( pain ). Men klassen är riktigt bra. kunde inte ha fått en sämre klass nu när 9c satt ribban så högt upp. damn i miss u guys ! . Sen har jag slutat med fotboll . Eller ja , ska inte spela i år i alla fall. så då får det bli gymma och ut och springa istället för att hålla kroppen i form. Och nu när ja tittar tbx´på allt jag skrev om förr så är det ett stort ( ?? ) om vafan jag skrev om. Men aja är man ung och dum så är man . Sen får Frida lindberg fixa min header igen. annars blire inget så ni som vill att ja ska börja skriva igen. Tjata på henne ! ;) Kommer mer senare.


Don´t be hatin and make some love instead <3

Kommentarer
Postat av: anonymanus

Alltså, såhär är grejen. Jag tycker att du borde fokucera mer på stora bokstäver och punkter. Bara så din text flyter på ännu bättre. dont be hatin!

2012-04-28 @ 14:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0